Sunday, June 22, 2008

Cabaran Belajar SEO

Cabaran Belajar SEO:Sebenarnya tujuan saya blog ini adalah kerana menyahut cabaran belajar SEO daripada Forum WangCyber untuk mendapatkan kedudukan yang tinggi bagi keyword "belajar SEO".Anda juga boleh menyertainya jika berminat.Jangan malu jangan segan.

Tambahan pula hadiah yang ditawarkan bagi cabaran belajar SEO ini boleh dikatakan lumayan.Fuuyoh!Anda lihatlah sendiri.(Klik Disini)

Kalau bagi laptop lagi best.Kan..?Kan..?Kan..?

Dan cabaran SEO ini adalah sempena pelancaran ebook TeknikSEO.(Belajar SEO) Daripada saudara Norhafidz.

Saya menyertainya sebab ingin mecuba kemahiran dan teknik saya dalam seo atau nama panjangnya search engine optimization.Sebenarnya memang dah ada niat nak buat blog semata-mata untuk test skill SEO yang ada.Tapi tidak berkesempatan.Alang-alang ada cabaran belajar SEO ni,kira on la. :)

Anda sudah sedia maklum.Dengan menguasai enjian carian bagi keyword website anda membolehkan anda menjual produk mahupun servis anda dengan mudah di internet.Bukan itu sahaja tetapi anda boleh menjana wang adsense dan affiliates lagi.Maknanya,pemasaran website atau blog anda boleh dikatakan percuma,free,zero,cait,nada.Hebatkan?

Enjin carian akan membawa target traffik ke website anda melalui keyword yang anda optimize'kan.Iaitu pengunjung yang berkualiti.

Dan janganlah bertangguh untuk belajar SEO kerana ia amat menguntungkan anda.Selepas ini anda boleh melupakan PPC - Pay Per Click.Eh boleh ke?hehehe...

Selamat berjumpa lagi.

Akan datang:

Belajar SEO Title Tags.Ini bukan biasa tapi luar biasa.Ahakzz!

No comments: